Brev:
Sove i klapvogn på rejse
18. maj 2023
Alder:
5 mdr.
Sove i klapvogn på rejse
Hej Helen
Vi har bestilt en rejse til Tyrkiet til sommer, hvor vores dreng vil være 5 måneder gammel, eller han bliver 5 måneder på turen:)
Det er planen at vi vil købe en klapvogn, som vi kan tage med og bruge både i lufthavnen og på selve rejsen, men nu er jeg blevet i tvivl om, hvorvidt han må sove i klapvognen om dagen, hvis vi er på tur.
Jeg vil selvfølgelig købe en klapvogn i en god kvalitet, med god affjedring osv. altså en rigtig klapvogn og ikke en "tynd paraply-klapvogn", hvis du forstår, hvad jeg mener, men han ligger jo ikke lige så godt i klapvognen, som I barnevognen, og den vil naturligt ikke give ham samme støtte, når han sover - men vil det være okay, eller hvad tænker du? Og er der noget andet, som jeg skal overveje i den forbindelse?
Tak,
Marie